خوش آمدید - امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
خانه » کانفیگ سرور » هاست رایگان سایت های مذهبی و آموزشی

هاست رایگان سایت های مذهبی و آموزشی

1x1.trans هاست رایگان سایت های مذهبی و آموزشی

تیم nginxweb در ادامه ارائه خدمات مختلف در زمینه مدیریت – امنیت – کانفیگ و نگهداری حرفه ای سرور های شرکتی و شخصی تصمیم به ارائه هاست رایگان گرفته است.

هدف ما از ارائه هاست رایگان ثواب معنوی و کمک به پیشرفت سایت های مفید در کشور عزیزمان ایران میباشد.

1x1.trans هاست رایگان سایت های مذهبی و آموزشی

لذا اگر سایتی دارید در موضوعات مذهبی و یا آموزشی که بدون تبلیغ باشد و هدف شما فقط ارائه آموزش های مفید و یا اطلاعات مفید و کاربردی و گسترش مسایل دینی باشد ما می توانیم بصورت رایگان با بالاترین کیفیت سایت شما را روی سرورهای فوق سریع با هارد دیسک های SSD و وب سرور قدرتمند Nginx شما را میزبانی کنیم. پس با ما تماس بگیرید تا ما هم در ثواب معنوی کار شما شریک شما شویم.

لذا اگر سایتی در این 2 موضوع ذکر شده دارید مشخصات سایت را از طریق تیکت برای ما ارسال نمایید تا پس از آنالیز سایت شما در صورت تایید میزبانی سایت شما را بر عهده بگیریم .

1x1.trans هاست رایگان سایت های مذهبی و آموزشی

حتما در تیکت و یا ایمیل ارسال برای ما نام دامنه – تعداد بازدید روزانه – حجم سایت و حجم دیتابیس سایت را ذکر نمایید تا بهترین سرویس که مناسب سایت شماست در اختیار شما قرار گیرد.

امتیاز 4.40 ( 5 رای )
اشتراک گذاری مطلب

تاکنون 2 نظر ثبت شده است.

  1. سلام من میخواستم توی این دوران کرونایی که بچه ها ممکن خوب درس رو یاد نگرفته باشند من فیلم های آموزشی کلاس اول و ششم رو بزارم من کلاس ششم هست و خواهرم کلاس اول هست الان می‌خوام کانکتش کنم ولی هاست ندارم اگر میشه یک هاست به من بدید به خدا نه می‌خوام تبلیغ کنم یا از این سایت پولی در بیارم فقط برای کمک به بچه ها است. آگهی میشه خواشاً به من یک هاست بدید خیلی ازتون ممنون میشم.?

  2. سلام و خسته نباشید خدمت برادران عزیز ببخشید من میخواستم یه سایت قرآنی ادعیه رایگان برای رضای خدا جهادی برای مردم بزنم میخواستم الان فایل دیتا بیس ۸ مگ دارم ولی خب اگر فضا بدین کلیپ های قرآنی و آموزش قرآن و نهج البلاغه و فایل های صوتی قرآنی هم میزارم حالا از ۱۰۰ مگ تا نهایت ۵ گیگ هرچقدر مایل بودید دامنه را تو سایت گیگ فا زدم ولی نمیدونم چرا دیتا بیس که ایمپورت می کنم نمیشه دیگه گشتم شما رو تو گوگل پیدا کردم

کلیه حقوق مادی و معنوی مطالب و مقالات متعلق به وب سایت انجین ایکس وب میباشد - طراحی شده توسط پارس تمز