خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
خانه » کانفیگ سرور » نصب لایت اسپید نال شده بدون نیاز به لایسنس و محدودیت زمانی

نصب لایت اسپید نال شده بدون نیاز به لایسنس و محدودیت زمانی

1x1.trans نصب لایت اسپید نال شده بدون نیاز به لایسنس و محدودیت زمانی

بدون شک وب سرور لایت اسپید (LiteSpeed) یکی از قوی‌ترین وب سرورهای آماده می‌باشد. این وب سرور به دلیل سرعت بالا و امنیت مناسب و پنل تحت وب همواره مورد توجه مدیران سرورها جهت بازدهی و کیفیت بهتر سرورها قرار می‌گیرد. یکی از مشکلاتی که در داخل کشور وجود دارد قیمت بالای لایسنس لایت اسپید می‌باشد که باعث شده خیلی‌ها از استفاده از این وب سرور صرف‌نظر کنند. همچنین به دلیل مشکلات تحریم و مسائل ارزی امکان استفاده در سرورهای ایران از این وب سرور وجود ندارد

(LiteSpeed Web Server (LSWS، یک نرم‌افزار اختصاصی وب سرور است. این وب سرور طبق آمار چهارمین وب سرور محبوب دنیا است که تخمین زده می‌شود که تا اکتبر 2019 در 8.5 درصد از وب‌سایت‌ها از این وب سرور استفاده کنند. LSWS توسط بخش خصوصی‌سازی LiteSpeed Technologies توسعه یافته است. این نرم‌افزار جایگزین drop-in آپاچی است، به این معنی که از فرمت پیکربندی مشابه Apache استفاده می‌کند اما سرعت بسیار بهتری به شما ارائه خواهد داد

در صورتی که نیاز به نصب لایت اسپید بصورت نال شده دارید انجین ایکس وب این کار را برای شما انجام خواهد شد.

روش کار به این صورت هستش که تنظیماتی روی هسته وب سرور و فایروال و سیستم‌عامل اعمال می‌شود که از منقضی شدن لایسنس جلوگیری خواهد کرد و می‌توانید بصورت نامحدود از نظر زمانی از این وب سرور استفاده نمایید. لایسنس لایت اسپید از سرورهای ما بروز رسانی می‌گردد و لایت اسپید نیز همیشه قابل آپدیت خواهد بود و بدون هیچ مشکلی می‌توانید استفاده نمایید و از سرعت بالای این وب سرور قدرتمند استفاده کنید و لذت ببرید . این وب سرور بسیار ایده آل برای سرورهای پر ترافیک و سایت‌های پربازدید می‌باشد و مصرف منابع بسیار کمی دارد و با دارا بودن قابلیت cache content اختصاصی می‌تواند تأثیر محسوسی در سرعت لود و مصرف منابع سرور شما داشته باشید.

شرایط و قوانین:
1- این وب سرور توسط تیم ما نصب خواهد شد و لایسنس شما بصورت خودکار از سرورهای ما تمدید می‌گردد اما همچنان آپدیت‌های لایت اسپید از سرور اصلی سایت این کمپانی دریافت و بروز رسانی می‌گردد.
2- استفاده از این سیستم لایسنس هیچ‌گونه اختلالی برای سرور شما از نظر لود سرور یا … ایجاد نخواهد کرد.
3- در صورت اینکه نیازمند لایسنس اورجینال می‌باشید کافی است جهت دریافت دستورات حذف سیستم از طریق تیکت در ارتباط باشید.
4- در صورت عدم تمدید و پرداخت صورتحساب ماهانه لایسنس بصورت اتوماتیک غیرفعال خواهد شد.

5- در این روش آخرین نسخه قابل ارائه لایت اسپید برای شما نصب می‌گردد و قابلیت آپدیت نیز دارا می‌باشد.

6- اگر وب سرور لایت اسپید فعلی شما منقضی شده است باز هم می‌توانید با این سرویس وب سرور خود را تمدید و راه‌اندازی نمایید.

7- در صورت استفاده از این سی پنل امکان ارسال تیکت به ساپورت وب سرور لایت اسپید را نخواهید داشت.

8- لایسنس های وب سرور لایت اسپید به هیچ عنوان به پنل شخص دیگری منتقل نمی‌گردند و فقط تمدید و یا کنسل می‌گردند.

9- این روش برای سرورهای ایران نیز قابل انجام است و با توجه به اینکه لایت اسپید ایران را تحریم کرده است اما بازم روی سرورهای ایران از این روش قابل استفاده می‌باشد.

10- استفاده از این لایت اسپید هیچ ریسک امنیتی برای سرور شما نخواهد داشت و دقیقاً مشابه Litespeed اورجینال می‌باشد و تنها بخش لایسنس لایت اسپید تغییرات یافته است.

11- امکان پرداخت هزینه لایسنس این سرویس بصورت سالانه نیز وجود دارد که در صورت نیاز می‌توانید هنگام سفارش سیکل پرداختی خود را انتخاب نمایید.

12- هیچ نگرانی بابت بحث امنیتی در این روش وجود ندارد و لایت اسپید کاملاً اورجینال می‌باشد و تنها بخش لایسنس تغییر یافته است.

13- در صورت تغییر سرور با دریافت هزینه امکان تغییر آی‌پی لایسنس وجود دارد.

14- در صورت عدم تمدید لایسنس ها لایسنس مسدود و پس از 7 روز منقضی می‌گردد و تمدید پس از منقضی شدن لایسنس امکان‌پذیر نیست و مشمول هزینه ستاپ خواهد شد.

 

1x1.trans نصب لایت اسپید نال شده بدون نیاز به لایسنس و محدودیت زمانی

امتیاز 5.00 ( 31 رای )
اشتراک گذاری مطلب

تاکنون 5 نظر ثبت شده است.

  1. سلام
    خسته نباشید
    پس از برخی تغییرات لازم است وب سرور ریستارت شود ایا امکان ریستارت وب سرور لایت اسپید نال شده وجود دارد؟
    و اینکه فرمودید با خاموش شدن فایروال وب سرور منقضی میشود ایا بل ریبوت سخت افزاری هم منقضی میشود؟
    لطفا راهنمایی نمایید

    • لطفا جهت اطلاعات بیشتر از طریق سایت به بخش فنی تیکت ارسال بفرمایید تا در این مورد پاسخ جامعی خدمتتون ارسال شود که ابهامی اگر دارید برطرف گردد

  2. چطوری و از کجا میشه تهیه کرد؟

    • از طریق تیکت با بخش فنی تماس بگیرید در خدمتتون هستیم روی سرورتون نصب و تنظیم خواهد شد

کلیه حقوق مادی و معنوی مطالب و مقالات متعلق به وب سایت انجین ایکس وب میباشد - طراحی شده توسط پارس تمز