خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
خانه » کانفیگ سرور » کانفیگ امنیتی سرور لینوکس

کانفیگ امنیتی سرور لینوکس

1x1.trans کانفیگ امنیتی سرور لینوکس

در دنیای امروز بحث امنیت اطلاعات در بالاترین و مهم‌ترین جایگاه قرار دارد. تمامی شرکت‌های ارائه دهنده خدمات وب بزرگترین دغدغه‌ای که دارند بحث امنیت شبکه و سرویس‌های هاستینگ و سرورها می‌باشد. یک سرور امن یک سرور وب است که تضمین معاملات آنلاین را تضمین می‌کند. معمولاً سرورهای امن با استفاده از پروتکل Secure Sockets Layer برای رمزگذاری داده‌ها و رمزگشایی برای محافظت از داده‌ها از دخالت غیرمجاز استفاده می‌کنند. سرورها انواع خدمات داخلی و خارجی را در سازمان‌ها ارائه می‌دهند که به علت حساسیت داده‌ها به‌طور مداوم به تهدیدات امنیتی آنها را تهدید می‌نماید پس لزوم امنیت بالا در سرور اینجا مشخص می‌شود. سرورهای امن به سازمان‌ها و شرکت‌ها کمک می‌کنند تا معاملات شبکه‌های خصوصی و امن انجام دهند. تا همین اواخر، فرصت‌های تجارت الکترونیک اغلب به علت نگرانی‌های امنیتی آنلاین کاربران از دست می‌رفت چون در زمینه تأمین امنیت سرورها مشکل داشتند. با این حال، رشد خرده فروشی آنلاین، الزامات امنیتی و اقدامات مربوط به جلوگیری از حملات مخرب (مانند فیشینگ و هک) را گسترش داده است.

معمولاً کنترل پنل های رایج مانند سی پنل – دایرکت ادمین و.. هنگامی که به‌طور پیش‌فرض نصب می‌گردند در حالت تنظیمات پیش‌فرض امنیت مناسبی ندارند و به‌راحتی توسط هکرها نفوذپذیر هستند و خطر هک شدن سایت‌ها و آسیب دیدن به اطلاعات سایت‌های روی سرور بسیار زیاد است.

1x1.trans کانفیگ امنیتی سرور لینوکس

تیم nginxweb با داشتن دانش فنی بالا و تجربه کافی در زمینه کانفیگ و مدیریت سرور و تأمین امنیت سرورها از سال 88 در این زمینه فعالیت دارد و در این سرویس که بنام کانفیگ ویژه امنیتی مشهور است می‌توانیم امنیت سرور شما را تا حد قابل قبولی تأمین کنیم.

1x1.trans کانفیگ امنیتی سرور لینوکس

این سرویس مختص سرورهایی است که بیش از سرورهای دیگر به بحث امنیت نیاز دارند و سایت‌های مهم و حساس میزبانی می‌کنند.

امنیت هیچ‌گاه 100% نیست و هیچ کسی نمی‌تواند تضمینی بابت امنیت کامل به شما بدهد چون حتی غول‌های IT دنیا نیز روزانه درگیر مشکلات امنیتی مختلف هستند؛ اما یک سری موارد کلی هستند که با اعمال آن از حملات عادی و مواردی که به‌طور عرف در سرورهای هاستینگ اتفاق میافتد در امان خواهید بود اما باید توجه داشته باشید که آپدیت دوره‌ای سرور و مانیتورینگ روزانه سرور را فراموش نکنید و اگر سرور را به حال خود رها کنید نمی‌توانید از امنیت آن اطمینان کافی داشته باشید

1x1.trans کانفیگ امنیتی سرور لینوکس

تعدادی از مواردی که در این سرویس انجام می‌شود به شرح زیر است:

✅ – تأمین امنیت Kernel سیستم‌عامل
✅ – تأمین امنیت سرویس php که بسیار مهم می‌باشد
✅ – تأمین امنیت وب سرور نصب شده (nginx – apache – litespeed – lighthttpd)
✅ – تأمین امنیت پورت‌های خطرناک سرور که باز هستند
✅ – تأمین امنیت اسکریپت‌های تحت perl که در صورت باز بودن دسترسی خطرساز هستند
✅ – تأمین امنیت اسکریپت‌های تحت php
✅ – تأمین امنیت اسکریپت‌های تحت python
✅ – ایمن‌سازی سرور برای عدم اجرا شدن شل‌های مخرب رایج
✅ – نصب و کانفیگ حرفه‌ای آنتی‌ویروس برای اسکن خودکار سرور
✅ – نصب و کانفیگ حرفه‌ای آنتی شل جهت اسکن خودکار سرور برای مقابله با فایل‌های مخرب سرور
✅ – ایمن‌سازی symlink جهت عدم دسترسی به هاست های دیگری روی سرور
✅ – بستن دسترسی فایل‌های خطرناک سیستم‌عامل جهت امنیت بیشتر
✅ – بستن پورت‌های و حذف سرویس‌های غیر ضروری سرور
و…

هزینه انجام سرویس کانفیگ ویژه امنیتی سرور لینوکس مبلغ ٨٠٠ هزار تومان می‌باشد که در یک بازه ٧٢ ساعته بسته به حجم کاری ما انجام می‌گردد و دارای ٧٢ ساعت پشتیبانی فنی رایگان پس از کانفیگ می‌باشد. جهت سفارش بر روی تصویر زیر کلیک نمایید.

1x1.trans کانفیگ امنیتی سرور لینوکس

امتیاز 4.93 ( 76 رای )
اشتراک گذاری مطلب

تاکنون 3 نظر ثبت شده است.

کلیه حقوق مادی و معنوی مطالب و مقالات متعلق به وب سایت انجین ایکس وب میباشد - طراحی شده توسط پارس تمز