خوش آمدید - امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
خانه » کانفیگ سرور » کانفیگ سرور چت روم

کانفیگ سرور چت روم

1x1.trans کانفیگ سرور چت روم

امروزه استفاده از اسکریپت های شبکه اجتماعی در چت روم ها رواج بسیار زیادی بسیار زیادی یافته است و در کشور ما نیز به زبان فارسی سایت های چت روم بسیار زیادی فعالیت میکنند که محیطی برای گپ و گفتگو قشرهای مختلف هستند.

اکثر شرکت های هاستینگ و افراد و صاحبین سرور در کنار سرویس های هاستینگ دیگر یک سرور بهنام  سرویس هاست چت روم به مشتریان ارائه میدهند.

میزبانی سایت های چت روم نیاز به لزومات زیادی دارد که روی سرورها باید اعمال شود. از آنجایی که چت رومها Live Proccess هستند یعنی درخواست ها بصورت آنی به وب سرور ارسال میشود خیلی مهم است که وب سروری انتخاب شود که سریعترین زمان پاسخ دهی را داشته باشد مخصوصا زمانی که حرف از میزبانی یک چت روم پر بازدید با آنلاین بالای 100 کاربر همزمان وسط میاید به هیچ وجه وب سرورهایی مانند APACHE دیگر کارگشا نخواهند بود و نیاز به وب سرورهای سریعتر و کم مصرف تر با سرعت پاسخدهی بیشتر مانند NGINX میباشد.

1x1.trans کانفیگ سرور چت روم

میزبانی سایت های معمولی با سایت های چت روم روی یک سرور کاری بسیار اشتباه و غلط میباشد زیرا چت روم ها نیازهای خاص خود را دارند و باید سرور مطابق نیازهای آنها کانفیگ و تنظیم شود و همینطور امنیت سرورهای چت روم با امنیت یک سرور هاستینگ معمولی متفاوت میباشد و باید نگاه و تمرکز خاصی روی این بخش از کار کانفیگ سرور چت روم گذاشته شود.

1x1.trans کانفیگ سرور چت روم

در بحث کانفیگ و مدیریت سرورهای چت روم موارد زیادی اهمیت دارد که اولین قدم بحث بهینه بودن اسکریپت چت روم میباشد به اینصورت که اگر شما از اسکریپتی استفاده کنید که پلاگین ها و کدهای دست نویس غیربهینه زیادی داشته باشد و بی جهت به سرور فشار وارد کند مسلما بازدهی که یک اسکریپت بهینه میتواند به شما ارائه دهد را نخواهد داشت و میزان آنلاین کمتری را میتوانید سرویس دهید.

در سرور های چت روم فشار اصلی معمولا روی سرویس Mysql میباشد به اینصورت که هرکاربر آنلاینی که روی سایت چت روم حاضر است وقتی که یک پیام حال در عمومی یا خصوصی به شخصی ارسال میکند در واقع یک درخواسه به mysql server ارسال میشود تا پیام به شخص مقابل برسد و آرشیو شود حال فرض کنید این آنلاین به 500 آنلاین افزایش یابد… فکرشو کنید چه فشار سنگینی به سرور متحمل میشود وقتی این تعداد درخواست همزمان به Mysql وارد میشود.

1x1.trans کانفیگ سرور چت روم

با توجه به مباحث بالا لزوم شناسایی اسکریپت های مختلف چت روم و نیازهای آنها نیاز به دانش فنی و تجربه کافی در این زمینه دارد.

تیم فنی Nginxweb با سالها تجربه در زمینه میزبانی و کانفیگ سرورهای چت روم های پربازدید و مشهور کشور این اطمینان را به شما خواهد داد که به بهترین شکل سرور چت روم شما را کانفیگ و بهینه سازی کند که بهترین سرعت و کیفیت را کاربران شما تجربه کنند

در صورتیکه سروری دارید که مایلید برای چت روم کانفیگ شود همین الان با ما تماس بگیرید تا بهترین راهکار را خدمت شما ارائه دهیم.

امتیاز 5.00 ( 4 رای )
اشتراک گذاری مطلب

کلیه حقوق مادی و معنوی مطالب و مقالات متعلق به وب سایت انجین ایکس وب میباشد - طراحی شده توسط پارس تمز