خوش آمدید - امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
خانه » کانفیگ سرور » تاریخچه و نگاهی به دیتاسنتر هتزنر آلمان (Hetzner Datacenter)

تاریخچه و نگاهی به دیتاسنتر هتزنر آلمان (Hetzner Datacenter)

اگر شما هم جزء افرادی هستید که در زمینه IT فعالیتی دارید و یا داشته اید بدون شک در زمینه بحث وب هاستینگ نام شرکت آلمانی هتزنر را شنیده اید. شرکتی که بخاطر قیمت های مناسب و سخت افزارهای قابل قبول و همین طور عدم تحریم ایران مورد توجه بسیار از ایرانیان در سالهای اخیر قرار گرفته است و تعداد زیادی شرکت ایرانی سرورهای خود را از این دیتاسنتر اجاره میکنند و سرویس قابل قبولی نیز دارد. این شرکت آلمانی در سال 1997 تاسیس شد و پایگاه آن در شهر Gunzenhausen آلمان میباشد.مدیر و موسس این شرکت شخصی بنام Martin Hetzner بوده است به همین دلیل این کمپانی با نام hetzner فعالیت تجاری خود را آغاز نمود و مشهور گردید.طیق آمار اعلام شده در سال 2017 این شرکت 220 نفر پرسنل داشته است که هر سال رو به افزایش بوده است.در حال حاضر مکان اصلی این شرکت در منطقه دیتاسنتر پارک در شهر  Nuremberg آلمان می باشد همچنین در شهر Falkenstein/Vogtland نیز دارای ساختمانی پیشرفته با امکانات بروز میباشد. در سال 2017 نیز شعبه دوم این کمپانی در کشور همسایه آلمان یعنی فنلاند شروع و بکار کرد و هم اکنون در شهر Helsinki  فنلاند نیز فعالیت دارد و سرویس ارائه میدهد.این شرکت در زمینه ارائه:

  • سرورهای اختصاصی

  • سرورهای مجازی

  • هاست اشتراکی

  • گواهی امنیتی SSL

  • میزبانی سرور (colocation)

  • ثبت دامنه

فعالیت دارد و سرویس ارائه میدهد.

شبکه این دیتاسنتر سرعتی معادل 300 Gbit/s ارائه میدهد که تحت سیستم فیبر نوری کار میکند و پورت بسیار قابل قبولی ارائه میدهد از جمله ویژگی هایی که سبب مشهور و محبوب شدن این دیتاسنتر در بین ایرانیان شده است شبکه پایدار – قیمت مناسب – ساپورت قابل قبول و ping time پایین و دسترسی خوب شبکه در ایران میباشد که باعث توجه تعداد زیادی از شرکت های ایرانی شده است.

این شرکت با کمپانی های مختلفی طرف قراردارد میباشد و از شرکای تجاری مشهور این شرکت میتوان به دو شرکت صاحب نام dell و intel اشاره کرد.

در زیر تصاویری از دیتاسنتر هتزنر و کارکنان این کمپانی خدمتتون گردآوری شده است که قابل مشاهده میباشد.. در صورتیکه نیاز به خرید سرور اختصاصی از این شرکت دارید میتوانیم بصورت مستقیم بدون واسطه به قیمت خود دیتاسنتر سرور مورد نظر شما را خدمتتون تهیه و ارائه دهیم. همچنین در صورتیکه توانایی مدیریت و اداره سرور را ندارید این امر را کارشناسان ما برای شما انجام خواهند داد تا بدون هیچ نگرانی به کسب و کار خود ادامه دهید و نگرانی از بابت میزبانی نداشته باشید.

مشاهده ویدئوی زیر از این دیتاسنتر نیز خالی از لطف نیست:

امتیاز 5.00 ( 13 رای )
اشتراک گذاری مطلب

کلیه حقوق مادی و معنوی مطالب و مقالات متعلق به وب سایت انجین ایکس وب میباشد - طراحی شده توسط پارس تمز