خوش آمدید - امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
خانه » کانفیگ سرور » کانفیگ سرور دانلود

کانفیگ سرور دانلود

1x1.trans کانفیگ سرور دانلود

اگر شما یک سایت نرم افزار یا فیلم و یا موزیک داشته باشید بزرگترین دغدغه شما داشتن یک سرور دانلود خوب برای میزبانی فایلهایتان میباشد که با سرعت عالی بدون افت کیفیت در ساعات مختلف کاربران شما بتوانند از سایت شما دانلود نمایند و کیفیت مناسبی به کاربران ارائه دهید. از این رو بحث مدیریت و کانفیگ سرورهای دانلود (FILE HOSTING SERVER) اهمیت ویژه ای دارد.

در سرورهای دانلود سخت افزار سرور مخصوصا نوع هارد سرور و سرعت و کیفیت پورت سرور حرف اول را می زند و اگر شما از بابت پورت و هارد سرور ضعیفی داشته باشید حتی بهترین و حرفه ای ترین کانفیگ سرور دانلود برای شما جوابگو نخواهد بود پس حتما قبل کانفیگ از کیفیت سخت افزار خود اطمینان حاصل نمایید.

1x1.trans کانفیگ سرور دانلود

ما پیشنهاد میکنیم حتما از هارد دیسک های با کیفیت سری Enterprise استفاده کنید و یا از سری هارد های SAS استفاده کنید که مشکلاتی مانند i/o buffer latency و.. را نداشته باشید.

در سرورهای دانلود بدلیل تعداد زیاد درخواست های همزمان روی سرور بحث کانفیگ بسیار مهم میباشد و نیازمند این است که مدیر سرور آشنایی کامل به نیازهای سرور دانلود و نوع کانفیگ آن داشته باشد در غیر اینصورت در صورت عدم کانفیگ صحیح در ساعات پر بازدید سایت شما با مشکل جدی روبرو خواهد شد و دانلود ها بدرستی انجام نخواهد شد.

1x1.trans کانفیگ سرور دانلود

اگر سرور دانلودی دارید که نیازمند کانفیگ و مدیریت حرفه ای هستید تیم فنی Nginxweb این امر را به بهترین نحو برای شما انجام خواهد داد . ما این اطمینان را به شما خواهیم داد که با کانفیگ انجام شده روی سرور شما از حداکثر منابع سرور شما استفاده شود که بتوانید بیشترین کارایی را در سرور دانلود خود داشته باشید. جهت اطلاعات بیشتر و سفارش کانفیگ سرور دانلود با ما در تماس باشید تا بهترین راهکار را خدمتتان ارائه دهیم.

امتیاز 4.00 ( 5 رای )
اشتراک گذاری مطلب

تاکنون 3 نظر ثبت شده است.

  1. سلام خسته نباشید من سرمایه اولیه برای راه اندازی سایت دانلود فیلم و سریال دارم ولی خب یه سوال واسم مبهمه که برای راه اندازی اولیه وب سایت چند ترابایت فیلم و سریال از کجا بیارم و این حجم فضا رو چه جایی نگه دارم آیا کانفیگ سرور دانلود شما مثل آپلود سنتر عمل میکنه و همه فایلهامو میتونم از شما جمع آوری کنم لطفا راهنماییم کنید ممنون میشم

  2. با سلام و عرض خسته نباشید
    یه سوال و راهنمایی در مورد کانفیگ سرور دانلود داشتم، ما یه سایت دانلود داریم همراه با پنل کاربری و درگاه بانکی داخل سایت تعریف شده.
    یه سرور دانلود داریم که میخوایم یه سری توابع رو براش تعریف کنیم بدون نیاز به اسکریپت،میخوایم مستقیم یه سری دستورات توی خود سرور اعمال و با پنل کاربری خودمون مچ بشه.
    به عنوان مثال
    امکان ایجاد محدودیت حجم دانلود برای هر کاربر یا آی پی مثلا روزی ۵۰ گیگ
    ایجاد محدودیت سرعت دانلود برای آی پی های خارجی مثلا ۲ مگابایت
    استفاده از سیکوریتی کی در لینکا
    امکان تعریف ۲ ساب دامین یکی با سرعت محدود مثلا ۶۰۰ کیلوبایت و دیگری نامحدود
    همین
    امکانش هست این موارد در سرور کانفیگ و در پنل کاربری خودمون مچ بشه؟؟
    با تشکر منتظر جوابتون هستم

    • درود بر شما
      بدلیل تخصصی بودن موضوع و نیاز به بررسی و اطلاعات بیشتر در صورت تمایل درخواست و سوال خود را در سایت بصورت تیکت به بخش فنی ارسال بفرمایید

کلیه حقوق مادی و معنوی مطالب و مقالات متعلق به وب سایت انجین ایکس وب میباشد - طراحی شده توسط پارس تمز