خوش آمدید - امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
خانه » کانفیگ سرور » کانفیگ سرور هاستینگ

کانفیگ سرور هاستینگ

1x1.trans کانفیگ سرور هاستینگ

امروزه بازار فروش هاست توجه ویژه ای پیدا کرده است بطوری که شرکت ها و افراد زیادی بصورت شخصی در زمینه ارائه خدمات هاستینگ فعال هستند.

داشتن یک سرور خوب برای ارائه خدمات هاستینگ قدم اول کار میباشد و تنها خرید سرور و راه اندازی سرور برای داشتن یک هاستینگ مطمئن کافی نمیباشد.

بحث کانفیگ و مدیریت سرور هاستینگ و تامین امنیت سرور هاستینگ بزرگترین بخش در ارائه خدمات هاستینگ میباشد.

تامین امنیت سرورهای هاستینگ بسیار حیاتی میباشد به این دلیل که بدلیل تعداد زیاد اکانت های روی سرور هکرها سعی میکنند از طریق یک اکانت به اکانت های دیگر روی سرور دسترسی بگیرند و به اصطلاح Symlink نمایند و اطلاعات مشتریان را تخریب و سایت آنها را Deface کنند.

1x1.trans کانفیگ سرور هاستینگ

مسلما برای یک شرکت هاستینگ امنیت و سرعت در اولویت هرکاری باید قرار گیرد چنانکه اگر یکبار سرور شما هک شود کل اعتبار چندین ساله آن شرکت هاستینگ زیر سوال خواهد رفت و مدتها طول خواهد کشید تا اعتبار از دست رفته را باز یابد.

فقط محدود کردن سرویس های روی سرور یا نصب یک فایروال از نظر ما تامین امنیت نمیباشد.

تامین امنیت سرور در واقع ایمن سازی تمامی سرویس های حیاتی سرور است و همینطور محدود کردن دسترسی به فایل های خطرناک روی سیستم عامل و کرنل و در عین حال کانفیگ باید طوری انجام شود که سرور کمترین افت سرعت را داشته باشد . اگر قرار باشد بدلیل امنیت سایت مشتریان کند شود و یا IP های آنها مسدود شود نه تنها موفقیتی در کار خود کسب نخواهید کرد بلکه مشتریان را از دست خواهید داد چون برای مشتریان در قدم اول سرعت سایت و در قدم دوم امنیت مهم میباشد.

انجام کانفیگ سرور هاستینگ نیاز به تجربه چندین ساله و آشنایی کافی نیازهای سرور برای کارکرد اسکریپت های مختلف دارد که سرور طوری کانفیگ شود که تمامی اسکریپت های رایج بدون مشکل کار کنند و امنیت سرور نیز تامین شود.

1x1.trans کانفیگ سرور هاستینگ

در صورتیکه نیاز به کانفیگ سرور هاستینگ خود دارید Nginxweb با سالها تجربه و مدیریت سرورهای بیش از 30 شرکت هاستینگ مطرح و نگهداری سرورهای شرکتی این اطمینان را به شما میدهد که سرور هاستینگ شما به بهترین شکل کانفیگ شود که هم بهترین سرعت و هم بهترین کیفیت را تجربه کنید و مشتریان شما نیز رضایت کافی داشته باشند.

جهت اطلاعات بیشتر با بخش فنی ما بصورت تیکت در تماس باشید.

امتیاز 5.00 ( 1 رای )
اشتراک گذاری مطلب

کلیه حقوق مادی و معنوی مطالب و مقالات متعلق به وب سایت انجین ایکس وب میباشد - طراحی شده توسط پارس تمز