خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
خانه » کانفیگ سرور » افزایش قیمت سرویس های کانفیگ و مدیریت سرور

افزایش قیمت سرویس های کانفیگ و مدیریت سرور

1x1.trans افزایش قیمت سرویس های کانفیگ و مدیریت سرور1x1.trans افزایش قیمت سرویس های کانفیگ و مدیریت سرور

با درود خدمت شما دوستان بزرگوار و همکاران گرامی

انجین ایکس وب این افتخار را دارد که از سال 88 در زمینه مدیریت سرور در خدمت شما عزیزان می باشد.

تجربه 7 ساله ما و اعتماد صدها شرکت حقوقی و اشخاص حقیقی در زمینه مدیریت سرور و کانفیگ و ایمن سازی و رفع اشکال سرور ها باعث شده که Nginxweb امروزه در حوزه کانفیگ و مدیریت سرور جز اولین ها در کشور عزیزمان ایران معرفی شود.

در طول این سالها هدف ما ارائه خدماتی صریح و مشخص در زمان کم با قیمتی مناسب بوده است و جز جلب رضایت شما عزیزان هدف دیگری را نداشته ایم.

در طول این سالها از سال 92 هیچگونه افزایش قیمتی در سرویس های خدماتی سایت نداشته ایم اما اینبار ناچارا مجبور به افزایش 20% خدمات سایت شدیم و دلیل آن نیز مالیات بر درآمد و قانون جدید مالیات برای کسب و کارهای اینترنتی می باشد که ما را ملزم به پرداخت مالیات به دارایی می کند.

از 2 ماه گذشته اداره مالیات در نامه‌ای به تمام کسب و کارهای اینترنتی که نماد اعتماد الکترونیکی دارند ابلاغ کرد باید وضعیت مالیاتی خود را مشخص کرده و مالیات خود (از جمله مالیات بر ارزش افزوده) را از زمان صدور نماد اعتماد الکترونیکی بپردازند.

 در پی این  ابلاغیه  انجمن کسب و کارهای اینترنتی در نامه‌ای به مرکز توسعه تجارت الکترونیکی به قوانین سختگیرانه اداره مالیات در پرداخت مالیات‌ها بخصوص مالیات بر ارزش افزوده  اعتراض کرد و خواستار تعیین مالیات با سازو کار و شرایط متناسب با کسب و کار اینترنتی شد.

به شما این اطمینان را میدهیم که افزایش قیمت 20% خدمات در برابر خدمات انجام شده روی سرور شما بسیار ناچیز و منصفانه میباشد و هدف ما ارائه بهترین خدمات برای شما مشتریان عزیز است.

امیدواریم که همچنان مانند قبل با افتخار در خدمت شما بزرگواران و همکاران گرامی باشیم.

مدیریت انجین اینکس وب

مهندس عیسی محمدزاده

امتیاز 5.00 ( 4 رای )
اشتراک گذاری مطلب

کلیه حقوق مادی و معنوی مطالب و مقالات متعلق به وب سایت انجین ایکس وب میباشد - طراحی شده توسط پارس تمز