خوش آمدید - امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
خانه » کانفیگ سرور » کانفیگ سرور لینوکس بدون کنترل پنل

کانفیگ سرور لینوکس بدون کنترل پنل

1x1.trans کانفیگ سرور لینوکس بدون کنترل پنل

گاهی شما میخواهید سروری راه اندازی کنید اما میخواهید از هیچ کنترل پنلی در سرور استفاده نشود (directadmin – cpanel و.) و معمولا افراد دلایل مختلفی برای این موضوع یعنی عدم استفاده از کنتذل پنل دارند. دلایلی مانند:

1- استفاده کنترل پنل از منابع سرور

2- به خطر انداختن امنیت سرور توسط کنترل پنل

3- گران بودن هزینه لایسنس کنترل پنل

4- عدم نیاز به امکانات ارائه شدن در کنترل پنل ها

5- عدم آشنایی به کار با کنترل پنل های سرور

و…

در همچین وضعیتی باید سرویس های مورد نیاز شما تک به تک و بوسیله دستورات لینوکسی روی سیستم عامل نصب و بهینه سازی و کانفیگ گردند.

بسته به توزیع سیستم عامل نصب شده مانند: ubuntu – centos – ddebian – fedora – kali linux – arch linux و.. دستورات و نوع کانغیگ سرویس های مختلف متفاوت است.

1x1.trans کانفیگ سرور لینوکس بدون کنترل پنل

لذا نصب و کانفیگ حرفه ای یک سرور بدون کنترل پنل نیازمند دانش فنی بالا و آشنایی کافی و تجربه زیاد در مورد کار با سرویس های مختلف و همینطور آشنایی با سیستم عامل های مختلف لینوکسی و تسلط کافی به دستورات لینوکس دارد.

معمولا برای تک سایت ها و سرویس های دانلود بدلیل اینکه امکانات کنترل پنل را استفاده زیادی نمیکنند پیشنهاد میشود که بدون استفاده از کنترل پنل ها اقدام به کانفیگ سرور نمایند چون فقط تمرکز روی وب سرور خواهد بود و معمولا نیاز به سرویس های متعدد نصب شده توسط کنترل پنل ها ندارند.

با توجه به توضیحات بالا اگر نیازمند کانفیگ سرور خود بدون استفاده از کنترل پنل دارید تیم فنی انجین ایکس وب با سالها تجربه فنی و دانش بالا در مدیریت سرور این کار را به بهترین نحو برای شما انجام خواهد داد و سرویس های درخواستی شما را بر روی سرور نصب و تنظیم خواهد کرد و سرور شما آماده استفاده خواهد شد. در صورت تمایل با ما تماس بگیرید تا بهترین راهکار را در این مورد در اختیار شما عزیزان بگذاریم.

امتیاز 5.00 ( 5 رای )
اشتراک گذاری مطلب

کلیه حقوق مادی و معنوی مطالب و مقالات متعلق به وب سایت انجین ایکس وب میباشد - طراحی شده توسط پارس تمز