خوش آمدید - امروز : دوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۸
خانه » آموزش کانفیگ سرور » بررسی و رفع مشکلات درگاه پرداخت بانک ملت

بررسی و رفع مشکلات درگاه پرداخت بانک ملت

1x1.trans بررسی و رفع مشکلات درگاه پرداخت بانک ملت

اگر شما نیز از سایت ما یا سایت های دیگر که طرف قرار داد با درگاه اینترنتی بانک ملت هستند خریدی انجام می دهید و با مشکل مواجه در پرداخت مواجه می شوید مطلب زیر کمک زیادی به شما خواهد کرد .

 1x1.trans بررسی و رفع مشکلات درگاه پرداخت بانک ملت

نکات قابل توجه در پرداخت الکترونیک بانک ملت
نکته 1
چنانچه پیش از انتقال به درگاه پرداخت الکترونیک، مرورگر فایرفاکس شما پیام This Connection is Untrusted را نمایش داد، ابتدا گزینه I Understand the Risks را کلیک کرده، سپس دکمه Add Exception و پس از آن دکمه Confirm Security Exception و در نهایت Resend را کلیک نمایید تا وارد وب سایت پرداخت الکترونیک شوید.
در مرورگر Internet Explorer نیز چنانچه با پیام There is a problem with this website’s security certificate مواجه شدید، گزینه Continue to this website (not recommended) را کلیک نمایید تا به درگاه پرداخت الکترونیک وارد شوید.
نکته 2
در مرورگر فایرفاکس چنانچه پس از ورود به درگاه پرداخت الکترونیک، وارد کردن اطلاعات کارت و کلیک کردن دکمه پرداخت،
پنجره ای باز شده و از شما برای ارسال اطلاعات تاییدیه خواست، دکمه Continue را کلیک نمایید.
عنوان پنجره Security Warning و متن آن به شرح زیر می باشد:
Although this page is encrypted, the information you have entered is to be sent over an unencrypted connection and could easily be read by a third party.
نکته 3
چنانچه در صفحه پرداخت بانک، با پیام خطای امنیتی رخ داده است مواجه شدید، ابتدا از ورود صحیح اطلاعات کارت مخصوصاً CVV2 مطمئن شده و درصورت تکرار خطا رمز اینترنتی کارت خود را ازطریق دستگاه های خودپرداز بانک عامل کارت خود، تعویض نموده یا با مرکز پشتیبانی شبانه روزی پرداخت الکترونیک بانک ملت، با شماره تلفن 021-27312731 تماس حاصل فرمایید.
نکته 4
برخی اوقات ممکن است با پیام متاسفانه اطلاعات ارسال شده نامعتبر و شما مجاز به انجام تراكنش نمي باشيد از طرف بانک مواجه شوید. این پیام اکثراً به دلیل مشکلات ارتباطی سیستم بانکی رخ می دهد که معمولاً با تکرار فرایند پرداخت مشکل حل می گردد. درصورتیکه دائماً با این پیام مواجه می شوید جهت رفع مشکل با مرکز پشتیبانی شبانه روزی پرداخت الکترونیک بانک ملت، شماره تلفن 021-27312731 تماس حاصل فرمایید.
نکته 5
درصورتیکه به هر دلیل فرایند پرداخت الکترونیک و یا عملیات درخواستی (پردازشهای پس از پرداخت الکترونیک) با خطا مواجه شود و وجهی از حساب کارت کسر شده باشد، وجه موردنظر حداکثر ظرف مدت پانزده دقيقه به حساب کارت برگشت خواهد شد. درصورت عدم بازگشت وجه کسر شده پس از مدت زمان مذکور، با مرکز پشتیبانی 24 ساعته پرداخت الکترونیک بانک ملت، شماره تلفن 021-27312731 تماس حاصل فرمایید تا اقدامات لازمه جهت استرداد مبلغ کسر شده را انجام دهند.

امتیاز 3.38 ( 21 رای )
اشتراک گذاری مطلب

تاکنون 44 نظر ثبت شده است.

  1. صبح تراکنش انجام دادم به شناسه پرداختش احتیاج دارم چیکار کنم؟

    • با شرکت به پرداخت ملت تماس بگیرید

      • باسلام وخسته نباشیدمن کارت بانکی خودم رو تعویض کردم تاریخ انقضاش98 بود به 1400 تبدیل شده الان میخوام از اینترنت پول واریز کنم تاریخ رو قبول نمیکنه ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

  2. سلام
    من خرید انجام دادم مبلغ از حسابم کسر شد ولی خرید انجام نشد باید چکار کنم ؟

    • معمولا تا 72 ساعت بعد به حسابتون مرجوع خحواهد شد و جای نگرانی نیست اگر هم مشکلی بود از طریق بانک عامل درگاه میتوانید پیگیری نمایید

  3. من کارتم میشه از عابر بانک پول بگیرم ولی نمیشه از سایتی خریدی انجام بدم میگه کارت شما از بانک صادر کننده محدود می‌باشد بنظرتون ببرم رمزاولشو عوض کنم ؟بانک ملت هست .

  4. سلام از همراه بانک ملت میخوام پول کارت به کارت کنم به کارت سینا … میزنه تعهدات امنیتی نقض گردیده است .. چرا ؟؟؟

    • با سلا در انجام حوالجات کارت به کارت بصورت اینترنتی |پیام تمهیدات امنیتی نقض شده است می اید علت چیست

    • سلام میخواام اینترنتی شارژ بگیرم ولی مینوسه اشکال از بانک صادر کننده

  5. سلام میخوام انتقال بدم اما مینویسه تمهیدات امنیتی نقض گردیده یعنی باید چکار کرد؟

  6. سلام. میخوام وجه انتقال بدم با همراه بانک، میزنه تمهیدات امنیتی نقض گردید.
    راه حل چیه؟

    • درود بر شما
      در مورد مشکل فوق با پشتیبان شرکت په پرداخت ملت با شماره تلفن 021-27312731 تماس بگیرید

  7. سلام روز بخیر…در تاریخ4/29 از این درگاه 2 عدد شارژ خرید کردم مبلغ کسر شده ولی شارژ انجام نشده

    • درود بر شما
      در مورد مشکل فوق با پشتیبان سایت به پرداخت ملت تماس بگیرید

  8. با چه شماره ای تماس بگیرم

  9. سلام.دو سه روزیه اینترنت بانکم تراکنش انجام نمیده و همش پیغام میده کارت نامعتبر.با کارتهای مختلف هم امتحان کردم.چه کنم؟اگر میشه کمکم کنین کارم گیره.

  10. سلام.کارت قبلیموباطل کردم کارت جدیدگرفتم وبااستفاده ازهمراه بانک ملت نمیتونم انتقال وجه بصورت کارت به کارت انجام بدم واین پیام میاد
    تمهیدات امنیتی نقض شد!!?
    امامیتونم ازخدمات دیگه ش فعاله وانجام میشه نظیرشارژیاواریزپول ازطریق کارتخوان همراه..مشکل کارچیه تروخداراهنمایی کنید
    سپاس

    • درود
      جای نگرانی نیست به شعبه بانک صادر کننده مراجعه کنید واستون رفع خواهند کرد

      • منم مشکل دارم واسه کارت به کارت کردن.میگه تمهیدات امنیتی نقض گردید.بایه بچه ۶ ماهه تو گرمای خوزستان اگه قرار باشه اینهمه راه برم تا بانک بلکه مشکل حل بشه یا نشه خب میرم عابر بانک پولمو میریزم تو یه بانکی که مشکل نداشته باشه

  11. سلام وقت بخیر. من داخل یه اپلیکیشن موبایلی میخوام کالایی خریداری کنم بعد از انتخاب کالا پیام خطا دراتصال به سایت پذیرنده یا … نا معتبر برام ظاهر میشه در ساعات مختلف روز امتحان کردم. قبل از اینکه صفحه نوشتن اطلاعات کارت بیاد این پیامو میده. نمیدونم مشکل از کجاست لطفا راهنمایی کنید.
    اینم بگم برای سایت هایی که احتیاج به درج کد امنیتی که معمولا خیلی ها دارن مثلا برای اطلاع از قبولی در آزمون کد امنیتی هرچی میزنم میگه نا معتبر است.گفتم شاید ارتباطی با این مشکل داشته باشه.

  12. سلام.من وقتی میخوام انجام عملیات اینترنتی از طریق اینترنت بانک ملت شاپرک انجام بدم همش اون کد تصویری رومیزنم ارور میده دلیلش چیه؟؟

  13. سلام ببخشید وقتی میخوام وارد سامانه بانک ملت بشم میزنه مشکل در برقراری ارتباط

    لطفا راهنمایی بفرمایید دلیل چیه

  14. پرداخا بانک ملتم میزنه سامانه قادر به ذخیرسازی اطلاعات شما نمیباشد.
    کسی نمیتونه پرداخت بزنه برام
    مشکل چی هست

  15. سلام خریداینترنتی ازدرگاه پرداخت پاسارگارد انجام دادم ،کارب بانکی مال ملت بود،با این پیام مواجه شدم متاسفانه اطلاعات ارسال شده نامعتبراست،ازحسابم کسرشده،تماس گرفتم بانک ملت میگن خرید موفق بوده،پرداخت پاسارگاردهم میگه خرید موفق بوده،سایت مدنظرخرید کردم ثبت سفارش آماده پرداخت

  16. سلام الان میخواستم پول پرداخت کنم میگه تعهدات امنیتی یعنی چی؟؟؟

  17. من کارتم میشه از عابر بانک پول بگیرم ولی نمیشه از سایتی خریدی انجام بدم میگه کارت شما از بانک صادر کننده محدود می‌باشد یا میزنه خطای امنیتی مشگلش چیه

  18. متاسفانه در خرید های اینترنتی هروقت بانک مورد نظر ملت بوده ، بیشتر وقت ها با مشکل مواجه شدم ! در حدی که اگه گذینه دیگه به غیر از ملت باشه حتمن گذینه دیگه رو انتخاب میکنم . لطفن سیستمتون از نظر نرم افزاری و سخت افزاری برسی و ارتقاع بدین و مشکل رو برطرف کنید . مرسی

  19. با سلام خدمت شما
    من خودم فروشگاه اینترنتی دارم و از درگاه ملت استفاده میکنم ولی مدتی هست که به صورتت مکرر سفارشاتی داریم که از طریق بانک پول از حساب مشتری کسر میشه ولی در بازگشت به سایت ما اشکال ایجاد میشه و تراکنش ناموفق میشه و پول به حساب مشتری برگشت میخوره و سفارش ما هم از دست میره!! شاید در روز یکی دو بار این اتفاق بیفته! البته تراکنش های موفق هم داریم به صورت روزانه ولی معمولا یکی دوتا ناموفق میشه خواستم از شما بپرسم که شما هم با چنین مشکلی مواجه هستید و این اشکال ارتباطی عادی هست؟ اگر نه علت از کجا میتونه باشه
    ممنون از شما

  20. سلام
    ممنون از اطلاعاتتون
    من خریدم تکمیل شد و مبلغ از حسابم کسر شد ولی پرداختی حاصل نشد و پس از زدن تکمه تکمیل خرید با ارور ۵۰۰ مواجه شدم
    ممنون از سایت خوبتون

  21. سلام ممنون از بانک ملت فوق العاده از بانک راضی هستم

  22. با سلام . از همراه بانک ملت چند روزی است اخطار .تمهیدات امنیتی نقض گردیده است مواجه میشوم .
    این اخطار به چه معناست

  23. خطاى “تمهيدات امنيتى نقض گرديده است” را چگونه برطرف كنيم؟؟

  24. سلام من از کارتم نمیتونم خرید اینترنتی یا شارژ همراه یا شارژ اسنپ بکنم خطای تمهیدات امنیتی میده

  25. چرا نمیتونم اشتراک فیلمهای روبیکا را بخرم

  26. سلام من نمیتونم ازهمراه بانک ملت کارت به کارت کنم میگه تمهیدات نقض شده است دلیلش رومیخواستم بدونم ممنون

  27. سلام من یه سایت خرید و فروش آنلاین خوردرو راه اندازی کردم و درگاه پرداخت گرفتم. چیکار کنم که خریدار کل مبلغ رو از طریق درگاه پرداخت بتونه واریز کنه.
    باتشکر

    • درود
      زمانی که درگاه را تهیه میکنید باید درگاه را به سیستم مدیریت سایتتون متصل کنید. برای اینکار باید ماژول مربوط به درگاه سایتتون که سازگار با سیستم مدیریت سایت باشد را تهیه و نصب بفرمایید تا درگاه به سیستم مدیریت متصل شود و کاربران بتوانند از طریق سایتتون بوسیله درگاه وجوه خود را پرداخت کنند

  28. سلام.
    من هرچی شماره کارتم رو میزنم که اینترنتی کارت به کارت کنم باهر برنامه ایی هم امتحان میکنم میگ کارت نامعتبر است.تروخدا جوابم رو بدین خیلیییی گیرم.

    • درود
      تشریف ببرید بانک و رمز دوم کارت خود را تغییر بدید و مجددا تست کنید اگر حل نشد از طریق شعبه پیگیر شوید جای نگرانی نیست

  29. سلام
    وقتی از طریق درگاه بانک ملت وارد به پرداخت بانک ملت میشوم خطایThe connection was reset را میده و وارد نمیشه ؟

    • خطای فوق معمولا موقتی و مربوط به اینترنت شما یا سرور مقصد میباشد که رفع میگردد. کمی تامل بفرمایید و مجددا تست کنید رفع خواهد شد

کلیه حقوق مادی و معنوی مطالب و مقالات متعلق به وب سایت انجین ایکس وب میباشد - طراحی شده توسط پارس تمز