خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
خانه » کانفیگ سرور » فروش سرور مجازی و اختصاصی مدیریت شده

فروش سرور مجازی و اختصاصی مدیریت شده

1x1.trans فروش سرور مجازی و اختصاصی مدیریت شده

معمولاً اکثر صاحبان سایت‌های بزرگ و پر ترافیک می‌دانند که نمی‌توانند وب‌سایت خود را بر روی هاست اشتراکی میزبانی کنند. لذا برای حل این موضوع مجبور به خرید سرور مجازی یا همان VPS و یا سرور اختصاصی یا همان Dedicated Server می شوند.

دغدغه اکثر این افراد این است که دانش فنی لازم برای مدیریت سرور خود را ندارند و فقط تمایل دارند روی گسترش سایت خود و پیشرفت کاری خود تمرکز کنند و نمی‌خواهد که نگرانی بابت کانفیگ و مدیریت سرور و امنیت سرور خود داشته باشند. لذا برای کمک به این افراد Nginxweb این امکان را فراهم کرده است که با تهیه سرورهای مجازی فوق سریع و مدیریت شده و همینطور سرورهای اختصاصی از کشور آلمان با بهترین کیفیت و قیمت این مشکل شما را بر طرف نمایند.

1x1.trans فروش سرور مجازی و اختصاصی مدیریت شده

با خرید سرور مدیریت شده دیگر نگران کانفیگ نگهداری و مدیریت سرور خود نخواهید بود و تمامی این موارد را تیم فنی ما برای شما انجام خواهد شد.

بطور کلی سرورهای مدیریت شده شامل موارد زیر می‌باشد:

1- کانفیگ حرفه ای سرور و بهینه سازی تخصصی سرور جهت سرعت و امنیت

2- کنترل پنل دایرکت ادمین رایگان

3- کانفیگ ویژه امنیتی سرور

4- نصب پلاگین Ngin برای سرعت بهتر بر روی سرور بصورت لایسنس نامحدود

5- نگهداری ماهانه و مانیتورینگ سرور

6- پشتیبانی رایگان و کامل توسط تیم حرفه ای nginxweb برای حل مشکلات سرور

و…

قیمت سرورهای مدیریت شده نسبت به سرورهای خام بالاتر می‌باشد اما نگرانی بابت مدیریت و امنیت و کاهش سرعت سرور خود را نخواهید داشت.

1x1.trans فروش سرور مجازی و اختصاصی مدیریت شده

به دلیل متغیر بودن نرخ ارز و عدم ثبات بازار و تنوع آفرهای سرورها در سایت قیمت سرورهای اختصاصی درج نشده است لذا در صورتیکه سایت پربازدیدی دارید و تصمیم دارید سرور تهیه کنید و یا قصد راه اندازی سرور هاستینگ برای کار خود دارید و یا می‌خواهید تازه وارد این عرصه شوید با ما تماس بگیرید تا با توجه به بودجه شما بهترین آفر و پیشنهاد را خدمت شما ارائه دهیم که در سریعترین زمان ممکن سرور شما را تهیه و مدیریت و خدمت شما تقدیم کنیم که بدون نگرانی بتوانید به شغل و کسب و کار خود برسید و سایت‌های خود را میزبانی نمایید.

امتیاز 4.20 ( 5 رای )
اشتراک گذاری مطلب

کلیه حقوق مادی و معنوی مطالب و مقالات متعلق به وب سایت انجین ایکس وب میباشد - طراحی شده توسط پارس تمز