خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۵
خانه » آموزش کانفیگ سرور » بررسی و رفع مشکلات درگاه پرداخت بانک ملت

بررسی و رفع مشکلات درگاه پرداخت بانک ملت

1x1.trans بررسی و رفع مشکلات درگاه پرداخت بانک ملت

اگر شما نیز از سایت ما یا سایت های دیگر که طرف قرار داد با درگاه اینترنتی بانک ملت هستند خریدی انجام می دهید و با مشکل مواجه در پرداخت مواجه می شوید مطلب زیر کمک زیادی به شما خواهد کرد .

 1x1.trans بررسی و رفع مشکلات درگاه پرداخت بانک ملت

نکات قابل توجه در پرداخت الکترونیک بانک ملت

نکته 1

چنانچه پیش از انتقال به درگاه پرداخت الکترونیک، مرورگر فایرفاکس شما پیام This Connection is Untrusted را نمایش داد، ابتدا گزینه I Understand the Risks را کلیک کرده، سپس دکمه Add Exception و پس از آن دکمه Confirm Security Exception و در نهایت Resend را کلیک نمایید تا وارد وب سایت پرداخت الکترونیک شوید.

در مرورگر Internet Explorer نیز چنانچه با پیام There is a problem with this website’s security certificate مواجه شدید، گزینه Continue to this website (not recommended) را کلیک نمایید تا به درگاه پرداخت الکترونیک وارد شوید.

نکته 2

در مرورگر فایرفاکس چنانچه پس از ورود به درگاه پرداخت الکترونیک، وارد کردن اطلاعات کارت و کلیک کردن دکمه پرداخت،

پنجره ای باز شده و از شما برای ارسال اطلاعات تاییدیه خواست، دکمه Continue را کلیک نمایید.

عنوان پنجره Security Warning و متن آن به شرح زیر می باشد:

Although this page is encrypted, the information you have entered is to be sent over an unencrypted connection and could easily be read by a third party.

نکته 3

چنانچه در صفحه پرداخت بانک، با پیام خطای امنیتی رخ داده است مواجه شدید، ابتدا از ورود صحیح اطلاعات کارت مخصوصاً CVV2 مطمئن شده و درصورت تکرار خطا رمز اینترنتی کارت خود را ازطریق دستگاه های خودپرداز بانک عامل کارت خود، تعویض نموده یا با مرکز پشتیبانی شبانه روزی پرداخت الکترونیک بانک ملت، با شماره تلفن 021-27312731 تماس حاصل فرمایید.

نکته 4

برخی اوقات ممکن است با پیام متاسفانه اطلاعات ارسال شده نامعتبر و شما مجاز به انجام تراكنش نمي باشيد از طرف بانک مواجه شوید. این پیام اکثراً به دلیل مشکلات ارتباطی سیستم بانکی رخ می دهد که معمولاً با تکرار فرایند پرداخت مشکل حل می گردد. درصورتیکه دائماً با این پیام مواجه می شوید جهت رفع مشکل با مرکز پشتیبانی شبانه روزی پرداخت الکترونیک بانک ملت، شماره تلفن 021-27312731 تماس حاصل فرمایید.

نکته 5

درصورتیکه به هر دلیل فرایند پرداخت الکترونیک و یا عملیات درخواستی (پردازشهای پس از پرداخت الکترونیک) با خطا مواجه شود و وجهی از حساب کارت کسر شده باشد، وجه موردنظر حداکثر ظرف مدت پانزده دقيقه به حساب کارت برگشت خواهد شد. درصورت عدم بازگشت وجه کسر شده پس از مدت زمان مذکور، با مرکز پشتیبانی 24 ساعته پرداخت الکترونیک بانک ملت، شماره تلفن 021-27312731 تماس حاصل فرمایید تا اقدامات لازمه جهت استرداد مبلغ کسر شده را انجام دهند.

امتیاز 4.11 ( 9 رای )
اشتراک گذاری مطلب

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز